Sedem tipov na dlhý a zdravý život

Aj keď máme veľmi moderné lekárske technológie, nikto Vás nemôže zachrániť pred problémami spôsobenými nezdravým životným štýlom. Namiesto toho, aby ste pre každý problém dostali modernú lekársku pomoc, je oveľa lepšie žiť tak, aby ste takmer nikdy neochoreli.

Vždy myslite na prevenciu.. Tu je sedem tipov, ako prežiť dlhý a zdravý život. Životný štýl, ktorý vám pomôže vyhnúť sa chorobám, vám navyše pomôže schudnúť.

1. Dostatok cvičenia

V minulosti ľudia pri bežnej práci museli používať fyzickú silu. No dnes niektorí vstanú, idú autom do práce, potom si sadnú na niekoľko hodín, vstanú a idú domov autom, no a po príchode domov si po zvyšok dňa opäť sadnú. V takom živote nie je žiadna fyzická aktivita. Táto fyzická nečinnosť je jedným z hlavných dôvodov vzniku mnohých chorôb. Šport, beh, chôdza a ďalšie veci musia byť pridané do nášho života, ak naša bežná práca nevyžaduje, aby sme sa fyzicky namáhali.

2. Choďte spať, keď sa cítite ospalí

Môže to znieť jednoducho, ale veľa ľudí zostane neskoro hore, aj keď im telo hovorí, že je čas spať. Lektori jogy a ajurvédy tiež tvrdia, že je lepšie v noci spať a cez deň byť aktívny. Ľudia ako študenti si však zvyknú dať kávu a stimulanty na učenie dlho do noci. Iní sú zvyknutí zostať v noci aktívni  a cez deň spať. Aj keď to dokážeme, nakoniec si to vyžiada daň na zdraví. Lekári alternatívnej medicíny tvrdia, že tento druh neprirodzeného života je jedným z faktorov, ktoré prispievajú k vzniku rakoviny a iných chorôb.

3. Jedzte, keď cítite hlad

Je to tiež jednoduchý nápad, ale opäť často ideme proti správam tela. Ak budete jesť zo zvyku alebo kvôli sociálnemu tlaku v určitú dennú dobu, aj keď nemáte žiadnu skutočnú chuť do jedla, potom svoje jedlo poriadne nestrávite. Začína sa kyslosť a poruchy trávenia, čo prispieva k pravdepodobnosti zakorenenia ďalších zložitejších chorôb. Chuť do jedla je v skutočnosti znakom dobrého zdravia, ale ak nemáte chuť, mali by ste chvíľu počkať a potom sa najesť. (Ak nemáte chuť do jedla ani po primeranom čase, mali by ste sa poradiť s lekárom, pretože niečo nie je v poriadku.)

4. Rýchlo, pravidelne, systematicky

Ak by ste niekoho požiadali, aby pracoval 365 dní v roku bez akéhokoľvek odpočinku, sťažoval by sa a povedal by, že si musí oddýchnuť, inak sa zloží od vyčerpania. Nikdy sme sa však neobťažovali pýtať sa alebo premýšľať o svojich tráviacich orgánoch, ktoré nútime pracovať deň čo deň bez odpočinku. Nemôžu protestovať tak, ako by sa človek bránil svojmu šéfovi, ale dávajú nám signály, že nemôžu pracovať nepretržite. Keď tieto signály ignorujeme a napriek tomu ich prinútime pracovať, tieto orgány sa rozpadnú. Preto je nevyhnutné pravidelné hladovanie. Vyhnite sa jedlu na jeden celý deň. To poskytne odpočinok vašim tráviacim orgánom a tiež pomôže pri odstraňovaní odpadu z vášho tela. Pravidelný pôst umožňuje človeku získať viac času na intelektuálne alebo duchovné činnosti. Pôst nie je pre pustovníkov v jaskyni, ale je to rozumná prax, ktorú môže cvičiť každý.

5. Pred spaním sa umyte studenou vodou

Ako bolo uvedené vyššie, správny spánok je nevyhnutný pre udržanie zdravia. Ak si pred spánkom umyjete dôležité motorické a zmyslové orgány (ruky, paže, oči, nohy, ústa, genitálie), uvoľní vás to a pripraví vás to na hlboký spánok.

6. Meditáciu vykonávajte pravidelne

Vaše telo je prepojené s vašou mysľou. Mnoho chorôb tejto éry je psychosomatických. Stres a úzkosť si vyberajú svoju daň na našom fyzickom zdraví. Meditácia je mentálne cvičenie, ktoré vám okrem iného umožňuje odpútať sa od životných starostí. Naučte sa jednoduchú techniku ​​a robte to pravidelne.

7. Vstaňte každý deň skoro

Opäť platí staré príslovie: „Skoro spať, skoro vstávať, robí človeka zdravým, bohatým a múdrym“. Neviem, či to z vás urobí bohatých, ale určite to z vás urobí zdravých ľudí. Vaše telo potrebuje dostatok spánku, nie príliš veľa a nie príliš málo.

Postupujte podľa týchto tipov a nemôžete urobiť chybu.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie